سراب عشق

الهي و رَبِّي مَن لي غَیرُک خدایا من جز تو کسی را ندارم

سراب عشق

اشعار و دكلمه ها و دلنوشته هاي عاشقانه و غمگين

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 75158
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 75158
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1


پاسخ سهراب

 

 

 

 

با تو هستم سهراب!

تو ک گفتی"گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد؟"

راست می گویی تو، چه تفاوت دارد قفس تنگ دلم ، خالی از کس باشد؛ یابه قول تو پراز ناکس و کرکس باشد؟!!!!

من نه تنها چشمم ، واژه را هم شستم...

فکر ر ا...
خاطره ر ا...
خواب یک پنجره ر ا...
زیر باران بردم ...
چترها رابستم ...

من به این مردم شهر پیوستم
من نوشتم همه ی حرف دلم ...

آرزو کردم و گفتم که هوا عشق زمین مال من است ...
ولی افسوس "نشد" ...!

زیرباران من نه عاشق دیدم ...

نه که حتی یک دوست ! ! ! !


"زیرباران من فقط خیس شدم" ! ! ! ؟

باز هم میگویی"چشم ها را باید شست ؟!

جور دیگر باید دید؟ ! ! !"



نظرات شما عزیزان:

لیلی
ساعت19:04---4 آذر 1392
سخت نگیر.....

رضا صحرایی
ساعت0:49---3 فروردين 1391
سلام
من نیومدم بگم بیا وبلاگمو ببین
فقط چون باهات هم عقیده ام در این مورد
گفتم یه ایول داده باشم


ساجدین
ساعت1:18---23 مهر 1390
سلام.حرف های قشنگی زدی به منم یه سر بزن

مهتاب
ساعت11:37---1 مهر 1390
سلام افرین واقعا حقیقت داره بهم سر بزن خوشحال میشم

پردیس
ساعت17:11---22 شهريور 1390
به نظر اگه یه بار کسی حرف حقیقتو زده باشه اینه ....جمله خیلی زیبایی بود.........آپم رو گذاشتم. میای وبلاگم؟

سوزان
ساعت15:54---27 تير 1390
سلام.خوبي؟
وبلاگت خيلييييييييييييييييييي خوشمل بودبه منم بسر....منتظرتم هااااااااااااااااااااااااااااا


five m salami
ساعت20:24---20 تير 1390
سلام عزیز
خیلی باحال بود وب باحالی هم داری
به منم سر بزن
بای تا های


دل شکسته
ساعت3:43---19 تير 1390
سلام

کاملا باهات موافقم

در ضمن وب جالبی داری

به منم سر بزن

خوشحال میشم


مریم
ساعت5:32---16 تير 1390
سلام.خوشحالم که از وبلاگم خوشت اومده. حرفای دلتو خوندم وبا همش موافقم. شاید عده کمی از جوونا راهشونو گم کرده باشن ولی اکثرا جوونای ما میدونن دارن کجا قدم میذارن. پاش بیفته میبینی که خیلی خوب خدارومیشناسن. اونا خدارو کنارشون دارن ولی به سبک خودشون جوونای امروز با جوونای دیروز فرق میکنن مهم اینه که مقصدشون یکیه حالا راه رسیدن بهش متفاوت باشه چه فرقی میکنه؟. خدا هیچ جا عشق و عاشق بودن و حرف دل و گفتن رو منع نکرده خودش عشق رو آفرید تا بنده هاش بتونن عاشقش باشن و طعم عشق رو بچشن. خیلی وقتا یه عشق زمینی آدمو به عشق خدایی میرسونه.
موفق باشید.


بلا
ساعت16:16---15 تير 1390
اينها تنها مردم خودپرست و خودخواهي هستند كه خود به جاي خدا داوري مي كنند و و جود نعمتهاي زيباي خدا را هنر را عشق را منكر مي شوند. تو اما آنها را ببخش و دلت را بسپار به خداوني كه عدالت خصلت مطلق اوست.

pegah
ساعت0:16---15 تير 1390
سلام
مرسی که به وبلاگم سر زدی
وبه جالبی هم داری


پرنیان
ساعت20:11---14 تير 1390
سلام عیدتون مبارک. تا به حال به این موضوع فکر نکرده بودم. اما معتقدم جوونای الان در خداشناسی و غیرت ووطن دوستی چیزی از قدیمی ها کم ندارن.
موفق باشید.


مریم
ساعت16:55---14 تير 1390
سلام دوست من
خیلی ممنون از اینکه اینجوری یاد عزیزامون انداختیمون اره میگم عزیزامون چون همه اینا میشن پاره تنمون
واقعیت همینه
بگذار سرنوشت هر راهی که میخواهد برود؛ما راهمان جداست
این ابرهای تیره تا میوانند ببارند؛ما چترمان خداست


sahar 
ساعت15:31---14 تير 1390
salam merC ke be webam sar zadin ...webe zibayi darin...پاسخ: سلام دوست عزیز بله درسته حرف زدنه که خیلی آسونه همه میتونن حرفای خوشمل بزنن اما عمل کردنش مهمه در ضمن لازمه اینم بگم که من که این متنو نوشتم منظورم اصلا این نبود که خودم اینجوری هستم یا بهش عمل میکنم هنوز خیلی مونده که بتونم به بقیه برسم بازم ممنون از لطفتون

حسين
ساعت14:05---14 تير 1390
سلام به شما دوست خوب و گرامي.مطلب خوب و دل نشين بود،{هر چه از دل برايد بر دل نشيند}به نظر من عقايد و باورها و دل نوشته هاي هر كس ارزشمنده و در موردش نظرات مختلفي وجود داره،كه مثبت يا منفي بودنش خيلي مهم نيست.آنچه مهم و با ارزش هست بارو خود شماست..موفق باشي/H
پاسخ: سلام دوست گرامی مهم اینه که تو دل آدما چی باشه و فکر نکنم هیچ کس کامل از دل کسی خبر داشته باشه .به نکته ی خوبی اشاره کردین مهم باور خود ادماست بازم ممنونم ازت


علی
ساعت13:20---14 تير 1390
واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند

چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند

دوست عزیز سلام

به نکته ی خوبی اشاره کردید. خوبه همه ما ظاهر و باطنمون یکی باشه. مثل بعضی ها نباشیم که تو عزاداری ها به سروصورتمون بزنیم ولی منشمون با ائمه معصومین فرق داشته باشه. چیزی که متاسفانه این روزها تو کشورمون خیلی زیاد دیده میشه.

این اعیاد رو هم به شما تبریک میگم.
پاسخ: سلام دوست عزیز بله منم واقعا اینو قبول دارم و یکی از اهدافم واسه گذاشتن این پست همین بود که شاید دوستای ما کمتر از مقدساتشون بنویسن یا بگن ولی دلشون سرشار از دلبستگی و عشق به اعتقاداتشونه بازم ممنونم ازت


sahar
ساعت8:45---14 تير 1390
سلام دوست من.خیلی حرفات قشنگ بود.من هنوزم اسم امام حسینو که روزبونم میارم بغض میگیرتم.مااکثرا نمازمیخونیم روزه میگیریم امامامون واسمون خیلی عزیزن اما دوس داریم ازعشق وشور جوونی هم بگیم.اصلا عشق لازمه ی زندگیه.راستی تولد امام حسین(ع)وحضرت عباس(ع)وامام سجادرو بهتون تبریک میگم.دست آخرم یه بیت شعری که دوس دارم میگم.شب چودربستم ومست ازمی نابش کردم ماه اگرحلقه به درکوفت جوابش کردم......موفق باشی
پاسخ: سلام دوست عزیز جوابتون واقعا کامل بود و خیلی واضح و روشن منم این اعیاد فرخنده رو به شما و همه ی دوستای عزیزم تبریک میگم


بهاره
ساعت4:59---14 تير 1390
سلام واقعا عالی بود حرفی شما حرف منم هست وافعا ممنون که ان متنو گذاشتی
پاسخ: خیلی ممنون که شما بقیه دوستان به این مطلب که حرف دل همه ماهاست جواب دادین


ه.م غروب
ساعت0:17---14 تير 1390
سلام .....



همه روز روزه بودن ، همه شب نماز کردن

به ره پیاده عمری ، سفر حجاز کردن

به خدا قسم که ما را به دمی ثمر نبخشد

که ز کار دلشکسته ، گره بسته باز کردن



ممنون مطلب قشنگی نوشتی .....

ولی باید حرف و عملت یکی باشه تا بقیه

ازت قبول کنن .....

ضمنا به یاد همون روزهایی که گفتی ،

ولی ندیدی امشب یه مطلب میرم

امیدوارم درد ماها رو بفهمین .....



ه.م غروب




پاسخ: ممنونم ازت که نظرتو گفتی به نکته ی خوبی اشاره کردین خیلی مهم که حرف و عمل یکی باشه


پرسه های عاشقانه
ساعت23:44---13 تير 1390
اميد عزيز باهات موافقم ، البته بيشتر آدمايی اينطورِ هستند فكر ميكنن خدا فقط مال اوناست فقط اونا ميشناسنش.فروغ فرخزاد تو اين شعر همه چيزو روشن كرده



بر روی ما نگاه خدا خنده می زند،

هر چند ره به ساحل لطفش نبرده ایم.

زيرا چو زاهدان سيه كار خرقه پوش،

پنهان ز ديدگان خدا می نخورده ايم

پيشانی ار ز داغ گناهی سيه شود،

بهتر ز داغ مهر نماز از سر ريا.

نام خدا نبردن از آن به كه زير لب،

بهر فريب خلق بگوئی خدا خدا.

ما را چه غم كه شيخ شبی در ميان جمع،

بر رويمان ببست به شادی در بهشت.

او می گشايد … او كه به لطف و صفای خويش،

گوئی كه خاك طينت ما را ز غم سرشت.

توفان طعنه، خنده ی ما را ز لب نشست،

كوهيم و در ميانه ی دريا نشسته ايم.

چون سينه جای گوهر يكتای راستيست،

زين رو بموج حادثه تنها نشسته ايم.

مائيم ما كه طعنه زاهد شنيده ايم،

مائيم … ما كه جامه تقوی دريده ايم؛

زيرا درون جامه بجز پيكر فريب،

زين هاديان راه حقيقت، نديده ايم!

آن آتشی كه در دل ما شعله می كشيد،

گر در ميان دامن شيخ اوفتاده بود؛

ديگر بما كه سوخته ايم از شرار عشق،

نام گناهكاره رسوا! نداده بود.

بگذار تا به طعنه بگویند مردمان،

در گوش هم حكايت عشق مدام! ما.“

هرگز نميرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است در جريده عالم دوام ما.


پاسخ: واقعا ممنونم که نظرتونو گفتین من عاشق این شعر فرخزاد هستم مخصوصا این قسمتش پيشانی ار ز داغ گناهی سيه شود، بهتر ز داغ مهر نماز از سر ريا. نام خدا نبردن از آن به كه زير لب، بهر فريب خلق بگوئی خدا خدا. شعرتون عالی بود


محدثه
ساعت23:29---13 تير 1390
سلام گفتی بخونش من هم خوندمش

نظرمن اینه که تودرست می گی کل این بچه هاکه وبلاگاشون....همشون البته بیشترشون

محرم وعاشوراسیاه می پوشنداینجاجمع شدیم که حرف دلمونوبگیم
پاسخ: واقعا ممنونم دوست گلم کاش یخورده واضح تر نظرتونو گفته بودین یعنی در حد یه خط هم که شده بگین که با وجود اینکه این همه از عشق مینویسیم میزان دلبستگیمون به اعتقاداتمونم بگیم بازم ممنونم ازتون


iman
ساعت23:16---13 تير 1390
salam.veblog zebaee dari.age dost dashti ye sari be man bezan va linkam kon.mersi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: omid تاريخ: یک شنبه 30 شهريور 1398برچسب:با تو هستم سهراب,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﻪ ﺩﻝ ﺳﭙﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻣﺸﺘﯽ ﺍﺟﻞ ﺑﻪ ﺑﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﺏ ﺗﮑﺎﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺍﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺷﻤﻊ ﺩﺭ ﻏﻢ ﺗﻮ ﺁﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﻓﺮﻡ ﻣﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sarabeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com